söndag 8 juni 2008

Hetta

Vilken värme. Det känns som om man har blivit förflyttad till medelhavet.
Idag har jag varit på 1-års kalas. Mycket kul!!!!
Åt alldelles för mycket tårta och bullar. Jag är en riktig gottegris, tänker hela tiden att jag måste dra ned på godis och äta nyttigare. Men det blir tyvärr bara en tanke.....
Idag har jag sprungit nästan en mil i hettan. Tungt men skönt. Sprang i skogen så mycket det gick till Skanstull för att lämna en grej till dotter H som var hos en kompis. Sen samma väg hem igen. Ville inte springa på Södermalms sidan av Årstaviken, som är full av promenerande, cyklande folk.
Jag får nog ta och revidera mitt mål att alltid ligga under 6.00 tempo. Vid terräng och långlopp kan jag ligga över 6.00. Sen en dag kan jag nog minska ned tiden. Det är jobbigare att springa terräng särskilt när det går uppför bland stock och sten
Nu ska här duschas.

2 kommentarer:

gullfot sa...

Årstasidan är hård!! Men förbaskat bra träning :-)

Löparfantasten sa...

FREDRIKA:
Jo den är hård men jag föredrar den sidan ändå. Back träning och inte så mycket folk. Och nu är jag mycket uppe i skogen och där är det helt tomt på folk.
Sköt om dig.