tisdag 10 juni 2008

Motvind

Idag sprang jag i motvind både i ordets rätta bemärkelse och psykiskt. Det var tungt, kände mig inte motiverad. Gav mig ut för att jag ska få ihop lite mil i denna stressiga vecka. Kanske det blockerade mig. ´För det gick tungt och jag ville bara hem trots det vackra vädret. För vid Årstaviken så blåste det inte.
Kanske jag ska skrota mina tränings planer.Kanske jag är en sån som inte vill ha planer. Kanske jag skulle kapitulera för att denna vecka är fullspikad och lägga bort kraven från mig själv att springa. Utan bara ge mig i väg om jag ser att tid finns? Fast jag kanske kommer må dåligt om jag inte springer mina tre-fyra mil...
Just nu känns det som om jag helt har snöat in på löpningen, jag tror grovt uppskattat att jag av 100% tankar tänker löpning minst 80%. Kanske jag ska försöka koppla bort löpningen lite och ta nya tag i Norge nästa vecka? Vi får väl se. Eventuellt går jag upp tidigt för att springa imorgon fast jag inte borde, då jag ska jobba natt imorgon.
Vi får vällan se, nu ska här duschas koka the och ätas en tallrik fil.
Usch jag är fast i kvällsmålens klor igen inte bra inte bra. Det blir ofta en tallrik fil m müsli. Ja ja jag smäller i vilket fall inte i mig en massa mackor. Oj nu skrek mannen till Zlatan gjorde mål.

Inga kommentarer: