måndag 4 februari 2008

gym och knä



Knä elände!!!

I två veckor har jag som sagt var inte sprungit något och dessvärre också glömt bort att göra mina strechövningar som jag ska göra för att bli bra i mitt löpar knä. Nu sprang jag sex km idag i långsam fart och nu har jag så ont i knät när jag går ned för trappor så jag får gå ned som ett litet barn gör. Usch men jag ska nog ändå prova på en liten ny runda imorgon men 12km får jag nog skippa.

På eftermiddagen åkte jag till gymmet och körde ett pass där men tog bort ena övningen som var för tuff för knät.

Sen åkte jag direkt till dotterns stall då hon hade ridlektion. De hoppade idag och hon fick rida på älsklingshästen Bill.

Hon var jätte duktig.


Nu ska jag och mitt dumma knä trösta oss med en Semla framför "Mannen som kan tala med hundar"