torsdag 28 februari 2008

J¤"#%"#%"LA førkylning

Nej min førkylning ær inte tillbaka jag ær bara så trøtt på att det tar sån tid att komma tillbaks i samma form som innan. Idag sprang jag åtta km och det var vældigt tungt. Men man får væl ha tålamod!!!
På søndag ska jag førhoppningsvis springa med en nyvunnen jogg.se kompis. Ska bli spænnande och KUL med sællskap på långpass.
Idag var vi ute på en strapatsrik tur upp i skogen med bilen. Min mamma kørde och det var isgata upp, upp, upp. Tillslut stod vi i snøn och kom ingenvart. Som tur var kom det en bil men en hjælpsam karl.
Nær vi var loss åkte vi ner istællet, det var meningen att vi skulle upp till ett skidområde egentligen men istællet gick længs med en sjø på isen. Det var så otroligt vackert och lilla Alice njøt i fulla drag. Nær vi andra åt kanelbullar fick hon køttbullar. Sicken lycka.
Imorgon bær det av hem igen och på lørdag bær det av till sværførældrarna på kalas.
Men på søndag ær vi hemma igen och på måndag børjar allvaret igen.

Inga kommentarer: