tisdag 5 februari 2008

j#"#"vla knä och hundbus



Idag träffade jag och Alice min kompis och hennes låne hund Bonzo!
De busade och hade urkul och vi fick oss en lång härlig promenad och kom hem med två skitiga hundar. Men lyckliga var de. Bonzo har gjort så att Alice inte är lika rädd för stora hundar längre. Tack Bonzo för det.
Så här smutsiga ben får man av att leka och ha kul. Mindre kul var duschen och föningen som vi precis har avslutat. Men nu luktar Alice gott. Imorgon är det dags för Alice operation, hon ska operera bort analsäckarna. Hon har haft så mycket besvär med dom så det ska bli skönt att bli av med dom. Hoppas att allt går bra bara. Är lite nervös.
Imorse var jag ute och sprang igen. Mitt knä gjorde ont så mer än halva sträckan sprang jag lite linkandes. Hoppas det ger med sig snart, idag hade jag inte lika ont efteråt så jag hoppas att det går åt rätt håll.