onsdag 12 mars 2008

Hur klumpig kan man va?



Om man lider av ansträngnings astma så kan det vara bra att ta sin spray innan man ger sig ut på ett löppass eller hur?

Imorse var planen att jag skulle lämna in bilskrället på verkstaden på Södermalm och sen ta ett dryga mil pass. Åkte till verkstaden klädd i löparkläder, lämnade in bilen och började springa, efter ett tag så blev det trögt att andas ut och det var då jag kom på: ASTMA sprayen låg hemma!! Men jag fortsatte fast efter dryga tre km gav jag upp och slank in på Södertappen för att lämna blod istället när jag ändå var i närheten. Men där fick jag lite bassning för att jag hade motionerat innan, det fick man inte, men jag fick lämna blod ändå. Fast det trista är att jag inte får springa ikväll vilket jag hade tänkt. Som tack för blodlämningen valde jag en trisslott och vann hela 25 kr!!!!!!!!!!!!!Tog en ny för pengarna i vår kiosk här hemma vilket gav noll kronor i utdelning! Nä nu ska här duschas sen är det dags för hundpromenad.

Inga kommentarer: