lördag 29 mars 2008

Älsklings Alice

Vår älskling Alice haltar. Plötligt idag så vill inte Alice stödja på sitt framben. Hon vill inte gå ut och kissa. Men om man kastar en leksak så hämtar hon den med lite fart. Lilla snutten! Jag har ringt veterinären och de tyckte att jag kan vänta. Så ikväll ska vi pyssla om henne. Vi hade tänkt att gå på bio jag och mina döttrar, mannen är på galej ikväll. Men nu blir det till att mysa hemma med go mat, film och lite godis skulle jag tro.
Inte illa det heller. Nu är jag inne i min jobbar helg, jag har två nätter kvar och sen är det långledig och då ska här tränas då ska jag komma igång med styrketräningen igen efter ett långt uppehåll. Sen kommer jag att tillbringa en lång tid vid telefonen för att jaga skola till hösten för min yngsta dotter. Hon har hamnat på reservplats på skolan där vi ville att hon ska börja sjuan i, trist!!!
Nä nu ska jag plocka undan lite.

Inga kommentarer: