söndag 9 mars 2008

Long time no seen

Nu är snart jobbar helgen över och jag blir ledig i 14 dagar!!!!!
Helgen har mest bestått av att sova men idag han jag med en 13,5 km runda. Först var det motigt, antagligen för att jag bara hade sovit tre timmar efter att ha jobbat natt. Men sen kom benen igång och rundan blev ganska snabb för att vara mig, kanske har jag Mimmi att tacka för det. Tack!
Lämnade av yngsta dottern utanför "hennes" sjukhus idag mitt på dagen hon har åkt iväg på ett fyra dagars långt skidläger. De var 25 ungdomar med diabetes som åkte iväg. De kommer att blanda skidåkning med utbildning. Jag tror att det blir jätte nyttigt för dottern. Nästan så man blir lite avundsjuk!
Så nu är vi ensamma med stora syster och Alice ett par dagar. Ska bli mysigt. Här ska springas städas och lagas mat inför vår avfärd till Sälen om en vecka.
Imorgon ska Alice och jag hem till hennes uppfödare som hon ska bo hos när vi är i Sälen vi ska gå på en promenad i skogen. Alice kommer nog tycka det är jätte kul att träffa sin mamma och moster, det ska bli kul att se hur de reagerar. Nä nu ska här vilas innan det är dags för sista jobb natten på två veckor. SKÖÖÖNT!

Inga kommentarer: