lördag 10 maj 2008

100 inläggs jubileum

Detta blir mitt hundrade inlägg, jippi. Fast med trist innehåll. Vi har datastrul hemma datorn har brakat ihop och vi har inget internet hemma så jag får låna jobb datorn.
Löpningen har flutit på bra, vilat i början på veckan fast med härliga långpromenader.
I torsdag så lurade Mimmi ut mig på fartlek i Årsta skogen tyvärr befästes bara mitt motstånd mot intervaller. Fast det var ju såklart jätte kul att springa med Mimmi. Och det är nog bra om hon lurar ut mig igen för jag behöver den träningen. Vi skulle springa rusch 2 min vila en gånger sex, men efter fyra ruscher gav vi upp. För mig kändes det som om jag aldrig sprungit förut.....
JOBBIG känsla vill jag lova. Allt som allt blev det dryga milen.
Igår fredag sprang jag knappt nio km och imorgon väntar minst en mil om jag kan smita från familjen.

Inga kommentarer: