måndag 5 maj 2008

Picnic

Igår var vi på picnic med Mimmi och hennes trevliga familj. Tror ni att vi kunde sköta oss och begränsa löpar pratet kraftigt? Nä jag tror vi misslyckades lite. Ja ja männen får ha överseende.....De får ju varsin super fit kvinna, inte illa det.....
Vi hade det super trevligt, åt gott och njöt av kvällssolen.
Idag känns det i benen att man sprang dryga tre mil igår. Men det känns skönt. Det blir ingen träning imorgon det är en massa möten och jobb.
Eventuellt kan jag få ihop en kort runda på onsdag. Men helt säkert en längre på torsdag. Nu blir det ingen mer 3 mila runda innan varvet som går av stapeln om knappt två veckor. Tror jag springer som längst 15-17km pass innan.
Kanske kanske att jag kan peppa mig till att köra ett snabbt kort distans pass. Måste öva mig på att få upp farten. Kanske onsdag kväll får vigas till det.

Inga kommentarer: