torsdag 15 maj 2008

Snart gäller det

Imorgon bär det av till Göteborg, jag har vilat mig i form denna vecka. Beroende på tidsbrist och en hotande förkylning. Ser fram emot en weekend resa. Ska bli kul att träffa min kompis och hennes familj som jag får bo hos. Tack. Ska också bli kul att åka bil med kompisen S och prata loss i sju timmar utan barn som avbryter. Sist men absolut inte minst ska det bli gör kul att springa på lördag.
Målet på loppet är att jag ska se det som ett roligt träningspass. Jag ska INTE försöka mig på ngn bra tid vill ju inte riskera ngt inför marathon som går två veckor efter varvet. Men det kan ju vara lättare sagt än gjort, det finns en viss risk att tävlingsjävulen inom en vaknar.
På söndag senast måndag så kommer det en rapport från helgen.
Lycka till alla som ska springa.

2 kommentarer:

Puma sa...

lycka till till dig också! kört hårt! :-)

gullfot sa...

Det blir toppen att ha vilat sig i form lite! Håller tummarna för dig i morgon - LYCKA TILL!! (Och gör inte som jag gjorde... ta det lugnt bara :-))