lördag 3 maj 2008

Alice jogg och barnakuten

Igår sov jag bort halva dagen då jag hade jobbat natt. När jag vaknade tog jag med Alice på en 7km löparrunda. Härligt tyckte vi båda fast Alice hade nog ibland hellre jagat kottar..........
Tog en kort runda igår eftersom långpass på 3mil väntar imorgon söndag tillsammans med Mimmi. Ser verkligen framemot det har till och med drömt om passet i natt. Är man nördig eller inte?
Sen på kvällen hade jag fotbolls träning med Hs lag. Tyvärr var det bara sju tjejer som kom men vi hade en trevlig träning ändå. Fast den slutade dåligt, H trillade och skrubbade sig både här och där. Hennes arm gjorde väldigt ont och såg svullen och eländig ut så det blev en fredag kväll på närakuten på Astrid Lingren. Allt gick mkt smidigt där och inget var brutet men hon lär ha ont ett par dagar, hjärtegullet.
Det var den fredags kvällen det.
Idag har Alice, jag och mannen varit på en långpromenad, en mil blev det. Så mysigt att promenera ihop och Alice var lös på slutet i Årsta skogen och hon skötte sig exemplariskt.
Ikväll är barnen på bio ihop så jag och mannen ska äta en mysig middag ihop. Ska ladda med pasta inför morgondagen.

1 kommentar:

gullfot sa...

Hej! Vad roligt att du hittade mig!! Nu kan vi ha koll på varandra och peppa :-). Såg att du tjuvstartat med Vällingbymaran - vad kul! Själv kan jag knappt hålla mig inför Stockholm. Fyra veckor kvar!! Jippie!