tisdag 29 april 2008

Steppern

Ni som var nyfikna på vilket alternativ det blev gällande joggning idag så kan jag stilla er nyfikenhet med att berätta att det inte blev något av alternativen. Utan det blev 60 minuter på steppern framför Tvn. Mannen ville ut och springa och eftersom jag är så storsint så fick han det och jag avstod. Snällt va!!!!
Så det blev 60min på steppern istället i förd mina för dagen inköpta korta tights från Craft. Löplabbet har öppnat en ny butik i Globen och det kommer att göra mig fattig!!! Gick dit för att köpa strumpor och kom ut med strumpor och tights, 380kr fattigare. Försäljaren tipsade mig om att jag kunde skylla på att det var rea (det var det inte) försäljarens tjej körde med det så fort hon handlade ngt.
Tightsen satt bra, längtar tills jag får använda dom. Imorgon hellst men jag har en ganska fullspeckad dag imorgon, jag förstår inte hur folk har tid att jobba dagtid. Jag tycker att jag har fullt upp när jag är långledig. Vilket jag är 9 dagar i sträck var tredje vecka!!!!

Inga kommentarer: