tisdag 8 april 2008

Snö och rusk

Ute är det aprilväder, regn och snö. Stackars yngsta dottern hade fotbolls träning och kom hem som en dränkt katt.
Äldsta dottern kommer hem från Spanien i natt, brun och fin och full med fina minnen får vi hoppas.
Jag vilar fortfarande efter Vällingby marathon, vilar och vilar jag får ju mina 2 -3 timmar av promenader med Alice. `Kanske jag vågar mig ut på en kort spring tur imorgon. På fredag åker jag och syrran och hälsar på vår lilla syster i Düsseldorf. Det kanske jag redan har skrivit börjar bli gammal och gaggig.
Ägnar dagarna åt att jaga skola till dottern och fixa diabeteslägret i Alanya, Turkiet som jag är med att ordna. Imorgon jobbar jag natt, känns som det var länge sedan jag jobbade.
Nu ska jag koka en kopp the och äta ngt, tänk att jag ska bli så hungrig på kvällarna........... Tur att jag springer mkt annars så skulle jag väl rulla fram. Eller inte, jag äter ju inga stora portioner.

Inga kommentarer: