fredag 4 april 2008

Imorgon smäller det.

Så imorgon är det dags för Vällingby marathon. Kläderna är framlagda, nötkräm och dragè överdragna mandlarna också, jag säger som Peter på http://teamfakta.se "det ska vara mysigt att springa".
Idag var jag ute på promenad med Alice i tre härliga timmar, hon busade med min mammas vänninas lilla Chicco. De hade jätte kul.
Nu ska jag gå ut med bus Alice sen ska jag sova mig i form inför morgon dagen. Hoppas att jag inte har stressdrömmar hela natten för några sådana drömmar lär jag säkert ha om jag känner mig rätt.
Kl 07:30 ringer klockan och då går jag upp och äter gröt.
Håll tummarna för mig imorgon att jag tar mig runt med livet i behåll.

1 kommentar:

Pia sa...

Lycka till!! Här ska jag ta mig ett tränngspass på skidor ;-), snön singlar ner och det känns avlägset till ett marathon-lopp på bara vägar.