onsdag 2 april 2008

Full rulle

Äldsta dottern åker till Spanien imorgon. Hon har packat och stått i idag.
Jag har varit med yngsta dottern och besökt en ev. ny skola till henne. Vi får se hur det går.
Sen träffade jag äldsta dottern, fikade med henne, svullade till med en rabarberpaj med MKT vaniljsås....ja måste ju ladda kolhydrater till marathon på lördag:-)
Sen växlade vi pengar så att hon kan shoppa fina presenter till mig!!!
Hemma igen var det matlagning ringa runt till hela dotterns, yngsta, fotbollslag och påminna att vi inte tränar på onsdagar nu.
Sen skulle jag till tandläkaren med samma dotter. Ja så förflöt min kväll...men jag såg Greys anathomy kul som vanligt. Men undvik att få en penna i ögat så är ni snälla.

Ja på lördag är det dags då ska jag springa och springa... tänk att man kan längta till ett marathon! Fast det kanske jag ångrar efter en tre mil sådär.
Nä nu blir det natti natti för min del.

Inga kommentarer: