onsdag 23 april 2008

Pannkaks tårta och hundpromenad

Jogging rundan gick bra, stortån gjorde inte så ont när jag sprang men nu känns den.........
Imorgon ska den få vila ja ifrån löpning i varje fall. En två timmars promenad blir det ivarje fall och om tid finns ett sällsynt besök på gymmet. Där har jag inte varit på gud vet när...
Men jag måste städa lite i morgon också.
På förmiddagen så var Alice och jag ute på långpromenad runt Årsta viken med hennes stor pudel kompis Alice. Det var trevligt och härligt i solen. Alice blir så lydig när det är en till hund med, hon fick vara lös mycket och det gick hur bra som helst.
Sen har jag bakat en härlig pannkakstårta med jordgubbar på till yngsta dottern för att fira att vi äntligen har hittat en bra (hoppas jag) skola för henne till hösten. Plus att hennes stora önskan att bli medryttare på en häst har gått i uppfyllelse. Så från och med nästa vecka är det dotter H, jag väljer nu att kalla henne det yngsta dottern, äldsta får heta O, och jag som packar in oss i bilen och åker ut på landet till hästen.

Inga kommentarer: