torsdag 3 april 2008

dan före dan före dan med stort M

Om två dagar är det dags för Vällingby marathon. Jag håller på att ladda mentalt!!
Skulle också börja ladda med pasta men har misslyckats med det, idag blev det godis, en fryst färdig rätt-schnitzel med klyftpotatis och pop-corn till bion....................
Men imorgon ska det ätas pasta, drickas mycket vatten och ev. äta ngn måltidsersättning så att jag är full laddad med näring.
Ser med spänning fram emot lördagen, oj vad jag tjatar om det.
Det blev ingen mer löpning före lördagen däremot långpromenader.

Denna vecka är hektisk med möten, telefonsamtal, skjuts av dotter till Skavsta flygplats och ikväll gick jag med mig själv på bio och såg en fantastisk film, ONCE. Klart sevärd.
Nu är dottern i Spanien fick ett sms där det stod att det var varmt och härligt.
Imorgon ska Alice och jag ta en långpromenad till andra sidan viken för att träffa min mammas gamla arbetskamrat och hennes hund för en promenad. Sen om tid ges promenerar vi hem igen annars blir det bussen. Tror att dessa långpromenader är bra uppladdningför benen. Sen ska jag med yngsta dottern till diabetesavdelningen för kontroll.
Någon som har tips om bra frukost på lördag före maran?
Det lutar åt gröt och ägg.

Inga kommentarer: