torsdag 29 maj 2008

keps

Nu kan solen skina. Har inhandlat en keps idag en Nike keps. Såg inte allt för tokig ut. Jag är så van vid att jag ser knasig ut i keps men nu när jag för första gången på 15 år har långt hår så satt den riktigt bra.
Jag hade premiär besök på Runners store. En trevlig affär med trevlig personal. Ska nog dit och få min fot undersökt och skor så klart. Behöver nog ngn special sula för att få ordning på mitt ont i ovanpå utsidan av foten.
Ja nu pirrar det i magen ordentligt. Laddar med mat och salta fiskar, dricker mkt vatten och imorgon ska jag nog dricka lite sportdryck m.m
Tur att jag ska jobba på Stora sjukhuset imorgon kväll för då slipper jag sitta hemma och vara nervig och känna efter om jag håller på att bli sjuk. Jag har ont i halsen och är täppt i näsan med tror mest att det är pollen och hypokondri.
Min kompis J som jag SKA träffa före start och ladda med har blivit sjuk, men han SKA tillfriskna så det så!!!!!!
Nu ska jag sova mig pigg...

Inga kommentarer: