lördag 19 juli 2008

Härligt

Härliga arla morgonstund!!!
05.30 mötte jag upp Mimmi utanför hennes hus.
Så begav vi oss ut på en härlig runda Årstaviken-Liljeholmsbron-Reimersholme-Årstaviken ca 14km. Tempot låg på ca 5.30. Årstaviken låg blank och solen sken. Det var så vackert. Men våra ben var tunga!!! Idag fick vi kämpa. Jag har märkt att det går tyngre för mig att springa på morgonen då jag inte har lika mkt energi i kroppen.
När vi närmade oss målet så belönade vi oss med ett härligt dopp i viken. Mitt första bad för i år.
Detta gör jag gärna om fast det var tungt det var något särskilt att springa så tidigt. Vi mötte två till löpare och sen var det mest festprissar som var på väg hem. Lite galna kände vi oss allt.
Hemma duschade jag och åt lite. Gick på en kort promenad med Alice och klev sen ner i sängen och små slummrade till kl 10.00. Nu ska här städas. Det blir ett till pass innan veckan är slut antingen i kväll eller imorgon bitti.

Inga kommentarer: