fredag 11 januari 2008

Gym och hundklipp




Här är Alice på vår härliga promenad längs Årstaviken i förmiddags.
Konstigt nog är vår kamera och mobil full med Alice kort. Barnen skyr kameran.....................
Idag har jag hunnit med ett pass på gymmet, det gick bra fast låren känns som vanligt svaga. Jag har en teori att löpningen sitter i benen mest hela tiden.
Vi får se om det blir sex km passet som enligt Zsalkais 4-timmars marathon program ska springas imorgon. Men man kunde plocka bort det passet om man vill. På söndag så är det dags för veckans långpass på 16km. Om jag går enligt schemat så har jag tränat i sex dagar då. Kanske jag ska vila imorgon ändå så att jag har pigga ben till på söndag.
Var iväg med Alice för att klippa tassarna och nosen på henne. Det måste man göra på pudlar. Hon blev jätte fin, kommer med en nyklippt Alice bild senare.
Nä nu väntar Let`s dance på TV. Yngsta dottern är på disco och äldsta på väg hem från klättring med fotbollslaget.
Hej tjolahopp