onsdag 30 januari 2008

Hals ont depp


Här kommer ett kort på Alice när hon var på besök hos min mamma.
Sötnos Alice. Tänk att man kan älska en hund så. Nästa vecka ska hon opereras då ska de eländiga analsäckarna bort. Hon har haft så mkt problem med dom. Men nu verkar det vara dags att tömma dom hon verkar ha lite obehag, hon biter sig i svansen.
Idag var det tänkt att jag äntligen skulle ut och springa men halsen gör ont igen, inte så farligt men jag känner av den och känner mig tung i kroppen. Vart ska man dra gränsen är det ett STORT nej till träning med lite hals ont också eller hur lite ont kan man ha för att kunna träna ändå? Oj detta blev luddigt, har ni eventuella läsare några tankar och rekomendationer i denna fråga så blir jag tacksam om ni skriver några rader.
Jag vill ut och springa. Hoppas att jag kommer ut imorgon.